باسمه تعالی
قوانین و مقررات خرید کالا و خدمات از سایت ارشان دیجیتال
تایید و ثبت نام و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت ارشان دیجیتال میباشد.
اقلام مربوط به کالاهای دیجیتال شامل موبایل، تبلت، لب تاپ، لوازم جانبی
١.درصورتی که کالای خریداری شده از نظر مشخصات فیزیکی و یا ظاهری با اطلاعات مندرج در وبسایت مغایرت داشته باشد و یا اینکه مغایر سفارش خریدار توسط ارشان دیجیتال ارسال شده باشد، خریدار می تواند ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری درخواست مرجوعی خود را ثبت و یا به کارشناسان فروش شرکت اطلاع داده و در صورت موارد ذیل
• درصورتیکه کد کالای مغایر نیز در پایگاه داده ارشان دیجیتال موجود باشد .
• کالا از وضعیت پلمپ خارج نشده باشد .
• کالا رجیستر و فعالسازی نشده باشد .
می تواند پس از تماس با شماره های پشتیبانی و در صورت منطبق بودن وضعیت کالا با شرایط مورد تایید ارشان دیجیتال ظرف مدت ۷ روز کاری کالای اصلی مورد درخواست برای ایشان ارسال گردد و یا وجه پرداختی به حساب ایشان عودت داده خواهد شد .
۲.درصورتی که کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد، خریدار میتواند از تحویل کالا خودداری نماید .
۳.مرجوعی کالایی که پلمپ آن باز شده باشد تحت هیچ شرایطی مورد قبول نخواهد بود .
4. کالاهای سفارشی , کاستوم , اسمبل شده و همچنین کالاهایی که به درخواست مشتری توسط ارشان دیجیتال پلمپ آن باز شده جهت تست یا سایر درخواست ها به هیچ عنوان شامل عودت نخواهد بود .
۴.چنانچه مشتری قصد مرجوعی کالای پلمپ را داشته و بارکد یا IMEI دستگاه منطبق با کد تحویل داده شده باشد می تواند پس از تماس با شماره های پشتیبانی از سرویس دریافت دفاتر حمل ثالث استفاده نموده و در صورت منطبق بودن وضعیت کالا با شرایط کالای ارسال شده توسط تامین کننده، ظرف مدت ۷ روز کاری وجه پرداختی به حساب ایشان عودت می گردد
شرایط تحویل:
ارسال سفارشات توسط پیک ارشان دیجیتال و یا سایر سرویس های خدمات دهنده ی مجاز انجام خواهد شد و رسید تحویل توسط خریدار، تضمین تحویل کالا به صورت صحیح و سالم ، پلمپ و منطبق با سفارش مشتری خواهد بود .
شرایط گارانتی:
با توجه به اینکه کلیه کالاهای قابل فروش تحت گارانتی و خدمات پس از فروش مختص به آن کالا خواهد بود در صورت بروز هرگونه مشکل فنی ، سایت ارشان دیجیتال در خصوص آن مسئولیتی نداشته و خریدار باید با شرکت گارانتی کننده در راستای حل مشکل کالای خود ارتباط برقرار کند .
توجه: مبالغ اقساطی شامل هزینه کارمزد می باشد که هنگام تسویه اقساطی مبلغ فوق به میزان استفاده از تسهیلات لحاظ می گردد و ارشان دیجیتال در مورد مبلغ و هزینه کارمزد هیچ گونه دخل و تصرفی نداشته و مسئولیتی برعهده فروشگاه نمی باشد و خریدار با آگاهی از نحوه محاسبه اقساطی و پرداخت هزینه کارمزد اقدام به خرید اقساطی می باشد و نمیتواند در این خصوص ادعای داشته باشد.
در انتخاب روش ارسال خود دقت کنید .
• زمانی که قصد دریافت کالای خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید ، در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بستهبندی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید در صورتی که کالای آسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل مانند کالارسان تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهدۀ مشتری میباشد .
• برای پیگیری سفارش خود از ساعت 12 تا 16 با شماره 35244087-041 پیگیری سفارش تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین با کارشناسان بخش مربوطه ارتباط برقرار نمایید .
• ارسال بارکدهای پستی مرسولههای ارسالی تا انتهای همان روز کاری که کالا ارسال شده است انجام میشود .
• اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری فرموده و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری را از این مسئله مطلع نمایید .
• کیسهای اسمبل شده به صورت رایگان و با روش ارسال باربری ارسال میشوند .
شرایط و توضیحات ارسال
1- ساعت ثبت سفارش شما باید قبل از ساعت 14 باشد. در صورت ثبت سفارش بعد از ساعت 14 فردای روز کاری ارسال می گردد.
2- سفارشهای ثبت شده در روز پنج شنبه ، روز شنبه ارسال خواهند شد .
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
1- پس از دریافت کالای مرجوع شده، کارشناسان خدمات پس از فروش ارشان دیجیتال ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .
2- علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین موجود، درخواست مرجوعی تایید یا رد میشود .
3- پس از بررسی و در صورت تایید ایراد مطرح شده در خصوص کالا ، ادامۀ مراحل در بخش خدمات ارشان دیجیتال طی میشود و در صورتی که ایراد مطرح شده توسط مشتری به تایید کارشناسان ارشان دیجیتال نرسد ، کالا برای مشتری بازگردانده میشود .
4- در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مذبور برای خریدار بازمیگردد، ارشان دیجیتال در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد .
روش های ثبت سفارش در ارشان دیجیتال
1- ثبت سفارش از طریق وب سایت و پرداخت اینترنتی سفارش
2- ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش
3- ثبت سفارش از طریق واتساپ واحد فروش
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
برخی از کالاها شامل مهلت هفت روز نمی شوند. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پردازش سفارش ارشان دیجیتال از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیۀ خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیۀ خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به ارشان دیجیتال بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
توجه: انصراف از خرید صرفا فقط در مورد کالاهای که بصورت نقدی انجام گردیده است امکان پذیر خواهد بود و در مورد اقلامی که بصورت اقساطی خریداری شده باشد به هیچ وجه امکان انصراف وجود نخواهد داشت.
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند 2: از آنجا که ارشان دیجیتال یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.
– با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیۀ خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیۀ کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهدۀ مشتری خواهد بود.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
– از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای آسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید .
– پیگیری کالاهایی که همراه با آسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهدهی مشتری است .
– با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد تمام مرسولهها توسط ارشان دیجیتال، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است .
شرایط گارانتی ارشان دیجیتال
توجه :فروشگاه ارشان دیجیتال هیچ گونه مسئولیتی در قبال اقلام که دارای گارانتی بوده ندارد و خریدار جهت استفاده از خدمات گارانتی می تواند با شماره تلفن مرکز گارانتی در سراسر کشور تماس گرفته و به مراکز معتبر خدمات گارانتی مراجعه نمایند.
زمان ارسال سفارش:
1. ارسال به شهرهایی بجز شهر تهران، با توجه به مسافت شما از شهر تهران از 24 تا 96 ساعت کاری به طول میانجامد
2. ارسال مرسولههای پستی همه روزه تا قبل از ساعت 12 امکان پذیر است
3. ارسال مرسولههای پس کرایه (تیپاکس، باربری، ترمینال…) همه روز تا قبل از ساعت 17 امکان پذیر است